Selena Gomez : Ailem Sürekli Beni Takip Ediyor !

Selena Gomez'in verdiği röportajlardan birini araştırdık,bulduk.Şimdi sizlere sunuyoruz.

Hiç heyecandan neredeyse dilini yutacağın biriyle karşılaştın mı ?
Gerçekten hayran olduğum sahne yıldızlarının karşısında elbette ki heyecanlanırım.Ama bir TV programında Shia LaBeouf ile karşılaştım.Onu birden karşımda görünce adeta nefesim kesildi.

Waverly Büyücüleri bitti.Peki şimdi ne yapacaksın ?
Daha çok filmde rol alıyorum ve almak istiyorum.Ayrıca tüm sözleri bana ait olan bir albümde çıkarmak istiyorum.

Waverly Büyücüleri bittiği için çok üzgünsünüz.Sen nasıl hissediyorsun ?
Ben duygusal bir kızım ve Waverly Büyücüleri 'nin setindeki son günler gerçekten harikaydı.Evet itiraf ediyorum ki ağladım.Amabu dizi sayesinde çok sayıda dost kazandım.

Ailen senin ünlü bir yıldız olmana nasıl yaklaşıyor ?
Ailen sürekli beni takip ediyor !Kısacası ciddi kontrol altındayım.Kuzenim hoşuna gitmeyen bir şey olursa hemen beni arayıp uyarır.Ama özel hayatımda hiçbir ciddi değişiklik yaşamadım.

İnsanların seni izlediklerini hissetmek nasıl bir duygu ?
Aslında önceleri tuhaf hissediyorsun.Asla bir idol olmak istediğimi söylemedim.Bu biraz garip bir istek olurdu.Ancak sevdiğim işlerle meşgul olma fırsatını yakaladığım için şanslı bir kız olduğumun farkındayım !

Hiç yorum yok :