Blogumda dost site alımları var.Sizinlede dost site olmak isterim :) http://teenthink13.blogspot.com/2012/07/dost-site-almlar_26.html
gönderdiğiniz iconu dost siteler bölümüne koydum hemde iconları hangi boyutta yapim diye düşünüyordum :D iyi oldu :D teşekkürler
Yorum Gönder
2 yorum :
Blogumda dost site alımları var.Sizinlede dost site olmak isterim :) http://teenthink13.blogspot.com/2012/07/dost-site-almlar_26.html
gönderdiğiniz iconu dost siteler bölümüne koydum hemde iconları hangi boyutta yapim diye düşünüyordum :D iyi oldu :D teşekkürler
Yorum Gönder