Harry Styles Hakkında Bilmediğiniz 10 Şey!

J Biliyorsunuz ki bugün bu yakışıklı çocuğun doğum günü.Yani "1 Şubat" .Bizde Harry'nin doğum günü üzerine bilinmeyenlerini araştırdık ve 13 madde bulduk.Aralarında bildikleriniz olabilir ama bilmedikleriniz de olacaktır.
1-  Harry hoşlandığı bir kızın ondan da hoşlandığını hissederse yemeğe çıkma teklifi edermiş.
2- Harry, Bruno Mars ile düet yapmak istediğini açıkladı.
3- Harry,"Bambi" 'nin bir kız ile ilk çıktığında izlenebilcek bir film olduğunu düşünüyor çünkü bu onu duygusallaştırırmış ve sarılmak için iyi bir fırsat olabilirmiş.
4- Harry küçükken tostunu boyuyormuş.
5- Harry artık Amerikan arksanını seksi buluyor.
6- Eleanor 'un üniversite'den bir arkadaşı Harry'nin evini biliyormuş ve onla tanışmaya gitmek için evine gitmişler.Bu sırada Grubun desteği ile Eleanor ile Louis çıkmaya başlamış.
7- Harry"One Direction grubu olmasaydı hala bekar olurdum,bekaretimi bozmayı One Direction'a borçluyum" dedi.
8- Harry X Factor yarışmasını bitirmeden bekaretini bozduğunu itiraf ediyor.
9- Grubun her üyesi içlerinden en dağınık kişileri Harry ve Niall olduğunu söylüyor.Dağınık olduklarını kendileride itiraf etti.
10- Dans etmeye bayılıyor.Hatta "bu işin bazen cırkını çıkartebiliyorum" dedi.

5 yorum :

Adsız dedi ki...

harry seni çok sevyorum doğum günün kutlu olsun iyiki doğdunn bebemm..

Adsız dedi ki...

harry seni çok sevyorum doğum günün kutlu olsun iyiki doğdunn bebemm..

tuğba dedi ki...

harry seni çok sevyorum doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun bebemm..

tuğba dedi ki...

harry seni çok sevyorum doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun bebemm..

Adsız dedi ki...

ben bunların 10 unuda biliyorum